2013. február 5., kedd

Mi kell(het) az edzéshez?


Úgy gondoltam összeszedem azokat a dolgokat amiket itthoni edzéshez használok, illetve azt is amit itthon nem hagynék, ha fitness terembe megyek.








Még mielőtt neki készülnék az otthoni edzésnek beveszek 2 carnitin kapszulát. Erre azért van szükség, mert a carnitin egy passzív zsírégető. Csak akkor hat ha mozogsz is.

Ezután előkészítem a terepet. Nálam járólap van ami télen- nyáron eléggé hideg ezért mindig leterítek egy kis szőnyeget és arra egy törölközőt.
Kikészítem a súlyzókat (nekem tárcsás kézi súlyzóim vannak 10-10 kilóig lehet egyelőre rápakolni a súlyokat) gumiszalagot, bokasúlyt, edzőkesztyűt.

Edzés itthon is mi másban melegítőben és sportcipőben, sosem szerettem mezítláb edzeni, akkor sem amikor padlószőnyeg volt.
Itthon általában bekenem magam valamilyen bőrfeszesítő krémmel, most éppen AVON-os van és persze körbetekerem magam folpack-kal.

És persze innivaló: szénsavmentes ásványvíz min. 1,5 liter.

Minden előkészítve, kezdődhet az edzés!

Ha valamilyen DVD-re edzel (én csak nagyon ritkán) akkor a háttér zörej adott, ha viszont „magadtól” tornázol vagy leírás alapján... pl.: tornavideo.hu akkor kell még valami jó zene.

Az Dj. Flower, azaz Voksán Virág mixeire szeretek mozogni, futni és kondizni is.
(www.djflower.eu/mixek oldalról ingyenesen letölthetőek)

Ha teremben edzek, akkor ugye az alapfelszerelésen (edzős ruha, cipő, 2 törölköző) kívül ugyanúgy carnitin, vagy ha munka után megyek valami erősebb, mondjuk hellburner + BCAA, amit edzés előtt iszok. Edzés utánra pedig fehérje turmix, már a shaker-ben és persze ásványvíz, valamint Flower mix-ek a telefonomon.:) + jó sok lelkierő.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése