2014. április 19., szombat

Újra itt!!!!! :)

Hello-hello!

Ismét itt, ismét saját irománnyal.
Mi történt velem az elmúlt pár hónapban?

Nos mint tudjátok, írtam róla, tavaly nyár végén trombózisom volt. Azóta az is kiderült, hogy nem felszíni vénás volt, mint ahogy azt a kórházban először mondták, hanem mélyvénás.
Sajnos én naiv voltam, hittem abban, hogy az orvosok azért vannak hogy segítsenek nekem és közösen megtaláljuk a számomra – 29 éves, fiatal nőnek- a legjobb megoldást.
Nem így történt, sem most, sem a múltban. Félre kezeltek, olyan gyógyszereket szedtem fél évig, amiket nem is kellett volna. És olyan problémával nem foglalkoztak amik évek óta fenn állnak.
Mondhatnám felkerültem a betegség szalagra, megkaptam a standard kezelést és a standard tanácsokat. Amit nem voltam képes megemészteni, volt elkeseredettség, sírás, hiszti, „csakazértsem”. Rengeteget olvastam a témában, sok emberrel beszéltem erről, ezáltal olyan információkhoz jutottam, amit szerintem az első kórházi napon az orvostól kellett volna halljak.
Emiatt saját felelősségemre amennyire csak lehet hátat fordítottam a kórháznak és az orvosoknak.
Nem szeretnék ennél hosszabban belemenni betegségbe, tünetekbe és kezelésekbe. Ha valakit esetleg érint a téma nyugodtan írjon, szívesen válaszolok.

Fekvés, evés, hízás, diéta, edzés és társai

Körülbelül 1 hónapja, hogy újra konditeremben edzek. Nagyon szerencsésnek érzem magam, mert a mozgás szegény, nem éppen egészségesnek mondható trombózis diétám alatt csupán pár kiló plusszal gyarapodtam. A konditeremtől nagyon féltem, újra kezdeni mindent pici súllyal, stb...
Ehhez képest 1 hónap után ugyanúgy megy minden, mint régen... sőt talán még jobban is.
Diéta... Nem követek konkrét étrendet. Egyelőre csak odafigyelek arra, hogy mit, mikor, mennyit.
A reggelim általában az imádott zab+fehérje kombóval, vagy rántottával indul, tízórai általában valamilyen gyümölcs, ebéd: saláta+csirkemell, vagy rizs+csirkemell, uzsi: zsírszegény túró, vagy saláta, vacsora szintén saláta, vagy fehérje. Ha becsúszik egy éttermi vacsi, vagy bármi más, akkor sem megyek a falnak. Nem fogyózom, csak próbálok visszatérni a számomra normális kerékvágásba.
Persze tervben van a diéta is, hogy teljesen visszanyerjem a régi formám és a vízparton ne kelljen takargatni magam, de hiszem hogy nem kell 1 hét alatt megváltani a világot.


Jól érzem magam, újra tele vagyok energiával, nekem nem kell ennél több most!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése