2014. május 17., szombat

Kipróbáltam: LifeTilt Prémium Protein

Egyik barátnőmmel elsétáltam a LifeTilt Shop előtt. Mivel egyébként is kifogyóban volt otthon a  protein készlet így  gondoltam itt az alkalom hogy megvegyem az első LifeTilt fehérjémet. 0,5 kilós kiszerelésben volt mind a három csokis ízből, így dilemmáztam egy kicsit melyik legyen, végül a kókuszos csokis mellett döntöttem.
Hogy miből mennyit tartalmaz és hogy mitől más ez a fehérje, mint a többi itt tudod elolvasni: http://lifetiltstore.hu/feherjek/premium-protein-0-5kg-kokuszos-csoki.html


Gondoltam arra, hogy mielőtt erről a termékről írnék véleményt, írok egy kicsit a fehérjékről, de mivel a LifeTilt store oldalán elég jól megvan fogalmazva lényeg, valamint az interneten rengeteg hasznos cikket találtok a fehérjékről általában, így nagyjából nyomhatnék egy CTRL C - CRTL V-t. 

 
Ha nincs kedved keresgélni ezt a cikket ajánlom:


És akkor lássuk:

A csomagolásról:
Nem vettem eddig túl sok fajta fehérjét, ragaszkodtam az eddig bevált márkához, így számomra újdonság erejével hatott a matt, kellemes tapintású csomagolás.
A zacskó elejével nem sokat foglalkoznék, márka jelzést, ízesítés, stb. Egyébként a címkéről nem is akartam írni, de a hátoldalon lévő amolyan jó tanács: “Ha nincs shakered vegyél egyet, mert elég nagy szívás lesz egy pohárban botmixerrel bűvészkedni minden nap.” Ha nem lenne semmi más a csomagolásra írva akkor is egyértelmű lenne hogy ez LifeTilt.


Ajánlott adag: ugyanannyi, mint a többi fehérjénél 30g.- Itt említeném meg a mérőkanál kérdést. (Még régebben ezzel kapcsolatban több kérdést is láttam a neten.) Én még nem találtam meg.
Eddig az összes proteinemre az volt a jellemző, hogy nagyjából amikor a fele már elfogyott akkor bukkantam rá. Ez Murphy… Szerencsére van már itthon jó pár mérőkanalam, de ha nem lenne 2 evőkanállal tennék a shakerbe…


Oldódás és ízvilág: Shakerben és reggeli müzli+protein kevergetéssel is kiválóan oldódik.
Íz: Nos mint a a legtöbb, vagy mondhatom az összes protein tejjel elkészítve a legfinomabb. Ami hatalmas plusz a LifeTilt Prémium proteinnek hogy vízzel elkeverve sem válik semlegessé az íze. Ugyanúgy érezni a kókuszos csokis ízt. Sajnos más fehérje néhány ízénél előfordult, hogy vízzel turmixolva elveszítette azt a karakteres ízt amit tejes verzióban érezni lehetett.
Ilyenkor igyekeztem nem elfelejteni hogy a fehérjét nem az ízéért isszuk. :)
Hőre is jól reagál, én “forró csokit” készítettem belőle és nem ugrott tőle össze.

Összeségében Tomi egy nagyon jó terméket dobott piacra. Plusz pont nálam íz, és a természetes édesítés (Stevia).  Engem megvett. :) Prémium protein ezentúl mindig lesz a polcomon. Nagyon kíváncsi vagyok a többi proteinre is. (A héten sima LifeTilt Proteint is beszereztem gyümölcsjoghurt ízben.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése