2014. június 19., csütörtök

Egy edző a mobilodban



Az okos telefonoknak köszönhetően rengeteg apllikációval koordinálhatjuk az edzéseinket és a diétánkat.
Nyomon követhetjük velük a bevitt kalóriákat, hogy mennyi vizet ittunk, de akár azt is hány lépést tettünk meg egy nap alatt.
Edzés naplót vezethetünk, vagy magát a telefont kinevezve személyi edzőnknek, mindennap küldi nekünk a teljesítendő edzés adagot.



Külföldön elérhető olyan applikáció is ami ha nem mentél le a konditerembe és nem teljesítetted a napi penzumot pénzbirsággal büntet, kivéve ha igazoltan hiányzol. Elég durva, igaz?
Megmondom őszintén nem vagyok egy bliccelős típus az edzést illetően, de ezt azért nem merném bevállalni.


Amikor megvettem az első okos telefonomat, 1 éjszaka alatt körülbelül 30 különféle alkalmazást töltöttem le amik az egészséges életmóddal voltak kapcsolatosak.
Aztán szépen lassan törölgettem őket, mert csak a helyet foglalták. Valószínűleg elég régimódinak számítok, de én például egy füzetbe szoktam megtervezni a következő heti étrendemet és a bevásárló listám is papír alapú, de igyekszem átszokni a telefonra.
Egyrészről mert macerás a füzetemet és a cetlijeimet mindenhova magammal hurcolni, ráadásul elég kiborító amikor az üzlet előtt veszem észre, hogy otthon hagytam a listám…
Emiatt nem szükséges külön valamilyen healty alkalmazást letölteni, bőven megfelel egy jegyzet app. a célnak.


A kalória számolgatós alkalmazás hasznos lehet annak, akinek van lehetősége, minden falatot feltölteni, mivel az én mobil a munkahelyen kikapcsolt állapotban pihen, így számomra megoldhatatlan. (De ismerve magamat valószínű 2 napig lennék képes mobillal a kezembe enni, aztán elhanyagolnám a dolgot.)


Ami számomra a leghasznosabb a különböző futáshoz és biciklizéshez használható app.-ok. Olyan jó látni, hogy hány kilómétert sikerült teljesíteni, milyen idővel, sebességgel és hogy nyomon lehet követni a fejlődést.


Az intervall edzések alkalmával nélkülönözhetetlen az intervall timer. Így egy ilyet letölteni mindenképpen ajánlott.


Ha nem régen kezdtél el edzeni nézd meg a fitness aplikációkat, nagyon sok olyat találsz, ami nem csak gyakorlatokat mutat be, de azt is jelzi, hogy melyik gyakorlat, melyik izomra hat.


Mint látható nem vagyok egy nagy tech-guru, biztos tudtok nekem újat mutatni.
Ti milyen applikációkat használtok?







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése